+47 975 70 020 post@uspinnovation.no
Velg en side

Merkevarestrategi og merkevarebygging: Modellen viser tre faser vi går igjennom for strategiprosessen: Analyse, beslutning og bruk. I tillegg viser denselve grunnlaget for hvordan prosessen kan la strategiarbeidet og merkevarebyggingen fortsette umiddelbart, og bli en del av merkevarebyggerens hverdag - den viser hvordan "ti punkter for innovasjon", samt SEO - viktige ord og begrepere vi trenger å eie for å fullbyrde merkevarestrategien vår. Begge deler følre hele prosessen.

Merkevarestrategi og merkevarebygging: Modellen viser tre forskjellige firkanter vi går igjennom i merkevareprosessen: Den første er lys blå og heter «Analyse». Den neste er Orange og viser «Beslutning», og den tredje er burgunder og viser «Bruk». Over de tre ligger det en lang, mørk blå boks som sier «Ti punkter for innovasjon». Under de tre ligger det en tilsvarende lan, blå boks som sier «Ord SEO for alle kanaler». Begge de to har en pil som starter fra «Analyseboksen» og slutter i «Bruk-boksen». Dette er gjort for å vise hvordan de to lange boksene blir tatt med gjennom hele prosessen for merkevarestrategien, og at de er viktige for hele prosessen.