+47 975 70 020 post@uspinnovation.no
Velg en side

USP MERKEVARESTRATEGI – FULL TILGANG

Merkevarestrategi trenger å være en fast del av hverdagen. Merkevarestrategi, og vår grunnleggende filosofi rundt det, er å gjøre et godt verktøy for strategiske prosesser tilgjengelig på en måte som gjør at dere kan benytte det i deres egen organisasjon. Det...

4. FAKTA

USP INNOVATION handler om sterke, effektive og inkluderende prosesser for å utarbeide gode strategier – på mange nivåer. Sterke strategiprosesser er sterke fordi de fokuserer på å velge bort noe, og å konsentrere seg om det som gir best effekt mot målgruppen....

USP OMDØMMESTRATEGI

USP omdømmestrategi – selve grunnfjellet. En USP omdømmestrategi er selve grunnfjellet – enten vi snakker om en organisasjon, et produkt, eller en tjeneste. Den legger føringer for alle andre strategier i bedriften. For oss handler den om å bringe...

DIN EGEN VERKTØYKASSE

Verktøykasse – vi har en arbeidsmetodikk vi brenner for, og vi deler den! Den er enkel, god og skalerbar. Og vi ønsker å dele den. Du kan få tilgang til alle våre modeller og en beskrivelse av hvordan du bruker dem i en gunstig abonnementsordning. Alt samlet og...

EN «INSTANT» USP STRATEGIDAG

En «instant» USP Strategidag kan brukes på mange måter. Som en «kick-start» på en strategiprosess. Som et innspill til hvordan dere kan kjøre en strategiprosess selv, basert på noen tydelige faser dere bør igjennom. Eller kun som en oppfriskning for å holde fokus i...