+47 975 70 020 post@uspinnovation.no
Velg en side

Merkevarestrategi – produkt, tjeneste og organisasjon

Merkevarestrategi har noen faste prinsipper – uavhengig av om man arbeider produkt, tjeneste, eller organisasjon. Men det er også store forskjeller. Merkevarestrategi fellestrekk. Fellestrekkene når vi arbeider en strategiprosess for en merkevare er ønsket om å...

Digital markedsføring og USP

Digital markedsføring – USP (Unique Selling Proposition) har aldri vært viktigere Verden er snudd på hodet siden USP ble lansert av Rosser Reeves, men tankesettet bak USP har aldri vært viktigere for markedsførere. Og tankesettet bak USP har aldri vært...

Visjon eller ikke visjon i strategiarbeid?

Visjon eller ikke visjon i strategiarbeid? Når vi arbeider med strategi og strategiprosesser i USP INNOVATION, bruker vi sjelden ordet «visjon». Grunnen er at vi arbeider med USP – et unikt, selgende løfte. På mange måter erstatter det visjonen, fordi det er noe...

Litt om strategi og internmotivasjon

Strategi og internmotivasjon hører tett sammen. Av den enkle grunn at de fleste mennesker ønsker orden rundt seg, og tydelige krav å forholde seg til. Og det er også det strategiprosesser handler om – å gi de ansatte noe å forholde seg til i hverdagen. Et fast...

USP MERKEVARESTRATEGI

USP Merkevarestrategi – vi hjelper deg med å finne det unike, selgende løftet for produktet ditt. Vi kan gjøre det på forskjellige måter. «Instant», som en en hel dags strategi workshop. Vi har et formøte med dere og blir enige om hvor dypt vi skal...